Friday, October 10, 2008

Golf!

I dag var grabbarna lediga fran skolan sa jag Alex och Wiwi gick 9 hal pa golfbanan.
Alex var grym och vann, medan jag och Wiwi hade det lite tuffare.
Kul att spela igen, det var ett tag sen sist och jag kande mig ratt ringrostig.

Sen vart det lite tv-spel och i vag till traning i vanlig ordning, 96orna var forst och dom hade en bra dag. Dom har borjat inse vad som kravs for att utvecklas och vinna matcher. 97orna var efter och var riktigt bra i dag, kul efterssom dom har varit ofokusreade pa slutet, i morgon har vi 2 matcher i Silverstick! Tuffaste tankbara motstand redan i forsta matchen kl. 1:45, Westchester Express som 96orna hade problem med, vi far se om deras 97or ar lika duktiga.

Sen spelar vi andra matchen kl. 6:45 mot Suffolk!

I morgon spelar Micke och co NHL debut mot Atlanta pa bortaplan, vi far se om jag och Alex hinner se 3e perioden efter varan match. Kul att NHL drar igang pa riktigt nu!

Nick Bondra i 96orna ar en duktig svenska elev och lar sig nagot nytt svensk ord varje dag nar jag traffar honom. Han tittar pa internet och sager nagot nytt varje gang, i dag var det "Traning" och i Onsdags "Hej tranare"!
Kul att han forsoker lara sig, antar att jag far ova pa slovakiska!

Bye bye!
Fredrik Nygren

1 comment:

Anonymous said...

Jag håller tummarna i helgen för bägge lagen