Tuesday, October 21, 2008

Förnedring!

Tack DIF fotboll för att ni förlorade med 3-0 mot hammarby i dag, det fick mig att må dåligt!

Där har ni svaret på vad jag gjorde mellan 20-22 svensk tid, lyssnade på webradion och fick höra mitt kära DIF förlora och bli förnedrade av bajen.

Sen åkte jag till ass coach Andre och gjorde klart säsongsplaneringen, åt middag och planerade vår Chicago resa med båda lagen näst nästa helg. Minst 10 matcher totalt på 3 dagar, det blir en tuff helg men samtidigt himla kul. 97orna har hamnat i den tuffaste gruppen någonsin i hockeyhistorien och spelar mot några av de bästa 97 lagen i världen. Kan vi hålla siffrorna nere och utvecklas så är jag glad!

96orna har en mer human grupp men fortfarande riktigt tuff!

Vi får se hur det går, det är ett tag kvar trots allt.

Andre var en god kock och lagade en god strimlad biff med ris och grönsaker, vi tittade även lite på Montreal-Florida på tv.

Sen träffade jag Jason på kvällen!

Good night!
Fredrik Nygren

1 comment:

Thomas Ahlerup said...

Skojar du, pinsamt är ordet. 12 000 på läktaren på ett Stockholmsderby...vilken uppslutning för laget, men det kanske är så att dom inte förtjänar mer. Kollade matchen, och du missade ingenting. DIF i spillror, snacka om att den klubben behöver en renovering från ledningen ner till avbytarbänken. Ha det bra T