Saturday, October 11, 2008

Nattsvart!

Så var det dags för mina 2 första matcher med 97orna på väldigt länge!
Första maychen var mot Westchester som var ett bra och fysiskt lag!
Dom gjorde 1 och 2-0 väldigt snabbt och vi kom aldrig in i matchen igen, även om den spelmässigt var rätt jämn. Men de vann till slut med 6-1, skotten vart 22-15.
Nattsvart, jag gillar inte att förlora och inte med 6-1, men inte mycket att göra, pucken gick deras väg i dag.

Nästa match var mot Suffolk som kändes minst lika bra men då var även team Maryland bättre och vi vann med 5-0. Men i och med första förlusten blir det svårt att gå till Semi final.

I morgon coachar Dan dom och jag befinner mig i en bil 5 timmar till Long Island i New York och 2 leauge games med 96orna mot Long Island Gulls som vann ligan förra året. Så det blir 2 tuffa matcher det!

Ikväll har jag även tittat på Atlanta-Caps på tv och tyvärr vann Atlanta med 7-4.

Nu ska jag sova, 08.10 åker vi i morgon bitti!

Bye!
Fredrik Nygren

3 comments:

Fam Ström said...

tja Fredrik!
vi följer varje steg du tar och
vi tycker att du verkar ha kul på andra sidan ha det nu så bra så hörs vi senare

mvh
Familjen Ström

kan vi få din nya mailadress ??
peter.stroem@altura.se

Fredrik Nygren said...

Jag har kvar min gamla mail!

Kul att ni ar trogna lasare!!

Anonymous said...

här har du ännu en trogen läsare ! ;)