Saturday, October 18, 2008

Skogen!


I går vart det ingen blogg för att Mickes internet är trasigt och jag sov där.

Jag var ledig från hockeyn i går men på kvällen bar det i väg till Haunted Forset som är ett ställe där folk blir skrämda, ungefär som Spökhuset på Grönan fast 10 gånger värre.

Man går i en mörk skog där olika typer av psykopater mm skräms med motorsågar och hockeymasker. För mig var det inte så läskigt men för kidsen som var med var det något utöver det vanliga.

Alex hjärta slog i 280 och resten av killarna var också ruggit rädda, men samtidigt hade dom väldans kul då dom visste att det var på låtsas.

Sen fick vi skjuta paintballgevär på 3 personer som sprang omkring, för 6 dollar fick man skjuta 50 skott och jag fick in några bra träffar!

I dag är det matchdags för båda lagen så nu ska jag göra mig i ordning!

På bilden är Crazy Chris och Austin från 97orna!
Chris är på bilden Joker i Batman!

Läskigt!
Fredrik Nygren

No comments: