Tuesday, December 29, 2009

Billing!

I dag hade jag en lunch med "Bil Björne" Bondesson och hans son Victor. Vi pratade som vanligt mest hockey, eller bara hockey. Victor kör på i Flempan 95 och han hade växt mycket sedan jag såg han sist både som person och på längden. Han berättade lite om laget och säsongen, och att pappa brukar skrika mycket. Men Björne är en grym tränare och han skriker för att han bryr sig om laget och spelarna, men det var kul att höra Victors historier.

Sedan begav jag mig till ett möte som handlade om ishockey och framtiden.

På kvällen hälsade jag på mina kära vänner i JHC 97 och coachade deras match mot SSK som vi vann med 6-5. Det var många som hade växt och många som hade utvecklats sedan Augusti då jag träffade dom sist. Billing och Anton hade en riktigt bra match och var matchens giganter.

I dag fick jag även träffa min kära bror och hans familj (Sandra, Leiah och Nadja) det var jätte mysigt att få se dem igen. Alla var jätte nöjda med sin julklappar jag hade köpt till dom också.

Sov gott!
Fredrik Nygren

No comments: