Wednesday, December 23, 2009

Dagen före doppar dagen!

Det är härligt att vara hemma och njuta av ledighet och julen.
I dag var jag med min mamma och storebror och handlade lite i Nacka Forum, det var ganska mycket folk som var ut och julhandlade det sista innan julafton i morgon. Vi hade trevligt och vi kom fram till att jag ville titta på mest saker.

Efter detta så fick jag äta min första Kebab sen i somras och det smakade riktigt bra trots att jag fick ont i magen efter. Resten av dagen har jag bara tagit det lugnt och kollat på tv.

I morgon är det julafton och jag firar med hemma hos mamma med henne och en av bröderna, min andra bror har fastnat i Thailand på semester. Då hans dotter fick resförbud på grund av vattkoppar. Vilken otur, så dom kommer hem den 27e i stället.

Jag hoppas att ni får en fantastisk jul tillsammans med era nära och kära!

Hälsningar,
Fredrik Nygren

No comments: