Thursday, December 17, 2009

Presentkort!

I bland är det skönt att gå upp tidigare än vanligt och jobba lite på morgonen, som i morse när jag hade ispass med home school eleverna. Vi fokuserade mest på överstegsåkning och passningar. Det såg bra ut efter ett tag, då vi blandannat gjorde en väldigt svår överstegsbana där de inte fick använda sig av svängar utan skulle pressa sig själva genom överstegsåkningen.

Efter detta ispass vart det en frukost på 7-11 med en kaffe, fruktsallad och en breakfast bite för att sedan åka hem och jobba lite på datan. Jag insåg i dag att jag har slarvat bort ett av mina viktigaste antecknings block från denna och förra säsongen. Jag måste ha glömt de i någon rink för ett par veckor sedan, det var inte kul.

Sedan tränade jag lite själv innan det var dags att hämta upp Josh innan kvällens träning med TM där vi i dag jobbade med mycket passningsövningar. Jag fick även en julklapp av 98 laget som bestod av 2 presentkort från mina favoritställen, ja ni gissade rätt, Starbucks och PF Changs.

Nedan ser ni ett klipp från dagens träning.

Om 4a dagar åker jag hem!
Fredrik Nygren

No comments: