Monday, December 28, 2009

Mellandagar!

Som vissa har påpekat och som jag redan vet är att jag tar det lite lugnare med bloggandet i mellandagarna. Det är som sagt ledigt och jag njuter mest av det, så då tar jag det lugnt med bloggandet med.

En dag som denna så frågade Roger Dahlström om jag hade lust att träna Flempans 97or ett pass och då ställer man ju upp så klart. Detta var mitt 3e gäst pass på 2 dagar då jag i går tränade Tumba 96 och 95. Tumba 96 vart bara 2 övningar då jag hade lovat Humlan att komma ut med hans lag, men det var kul att träffa Thomas och Nicklas som tränar 96 laget.

Flempan passet gick bra och dom är ett härligt gäng som har utvecklats mycket sen i sommras då jag såg dom sist. Björne, Roger och Thomas har gjort ett bra jobb med spelarna.

På kvällen träffade jag Jani och Alex och vi tittade på HV71-DIF, där Djurgården började bra och ledde med 2-0, men på 4 minuter så släppte dom in 3 mål och tappade matchen helt och HV vann med 3-2. Det kändes riktigt tungt. Bäst i DIF var Sillen och Tim Ericsson.

Keep it up!
Fredrik Nygren

No comments: