Sunday, December 6, 2009

Snöstrom!

Nu snöar det här i DC för fullt och människor får helt plötsligt stora problem med att köra bil. Men som tur var kunde Philladelphia och Hersey spelarna och deras föräldrar köra till Rockville för att spela matcher mot oss. Även alla mina spelare kom till matcherna och 97orna gjorde 2st riktigt bra matcher i dag och slog först Hersey med 6-2 och sedan JR Flyers med 6-1. Energin, intensiteten och aggresiviteten fanns där och viljan att vinna.

98orna hade en tuffare match mot JR Flyers och förlorade med hela 8-2, nya tag i morgon bitti då jag hoppas att vi får revansch.

Under dagen träffade jag även Michael för en en lunch på Thaien och en Chai Latte på Starbucks. Mycket trevligt.

Efter dagens alla matcher så mötte jag Pam och Michael då vi begav oss till Dan och hans familj för en trevlig middag och bordshockey. Nu är jag hemma igen och måste snart sova för att sedan gå upp tidigt i morgon bitt.

Sov gott!
Fredrik Nygren

No comments: