Wednesday, August 19, 2009

Reserapport!

God morgon Sverige och god kväll USA!

Nu har jag bytt tidsrytm igen och ska snart krypa till sängs. Trött och sliten efter en lång resa brevid en människa som inte kunde sitta stilla. Han rörde på sig hela tiden och efterssom stolarna var små så nuddade hans armbåge mig varje gång han rörde sig. Mycket irriterande då jag ville sova lite. Men i stället såg jag 2 filmer, 17 again och I love you man, 2 liknande filmer som är lite halvroliga.

På fredag drar mini campen i gång, så jag får ett par dagar att komma in i rätt tid. Det ska bli väldigt kul att träffa spelarna igen. Men tankar går ändå runt i huvudet vad som händer där hemma, i Järfälla ishall, på Stockhagen mm. Därför skulle jag bli väldigt glad om någon eller några tappra själar håller mig uppdaterad.

Det är sjukt varmt här just nu, nästan 100 Farneiht vilket borde innbära runt 40 grader Celcius.

Vi hörs snart igen!
Fredrik Nygren

No comments: