Thursday, August 20, 2009

Ingen Jet Lag!

Jag vaknade upp några gånger mitt i natten, 2 gånger när det ringde på min svenska mobil och de andra nog för att kroppen var van vid svensk tid. Men det gick bra för att jag gick upp vid 9, så det känns redan som att jag har ställt in kroppen på amerikansk tid.

Jag tillbringade många timmar i rinken i dag, mest för att träffa bekanta, men jag hann även spela lite smålagsspel med några av mina spelare som var där. Det var kul att få träffa dem igen och jag kände att jag har mycket energi att ge denna säsong.

Jag träffade även Christian som var vid rinken, han hade tillbringat sommaren i USA och inte hunnit med någon Sverige semester. Han hade däremot varit en vecka i Florida och tagit det lungt, annars hade han mest jobbat i ishallarna.

På kvällen var jag bjuden på middag hemma hos familjen Weiss och det var som vanligt trevligt och god mat. Det bjöds på grillad kyckling med potatis och sallad. Även fast jag bara har varit här i 2 dagar så börjar jag redan komma in i det igen, och det känns bättre en förra året då jag var tvungen att anpassa mig mer och komma in i det hela på ett annat sätt.

I morgon har jag en lektion med Ryan klockan 8.00 på morgonen så det är dags att gå att lägga sig tidigt i kväll så att jag orkar upp.

Hoppas att ni har det bra!
Fredrik Nygren

No comments: