Friday, August 21, 2009

Ordning och reda!

En tidig morgon med en lektion klockan 8.00. Det gick bra och det känns härligt att vara igång igen. I morgon bitti börjar så äntligen säsongen med lagen och jag ser verkligen fram emot det. Är alltid kul att se vad som har hänt under sommaren, vilka som har utvecklats, växt, fuskat med sommar fysen osv. Men hur som helst blir det roligt att få träffa dem alla igen.

I dag vart det mycket jobb för mig och jag planerade väldigt mycket inför helgens mini camp, så att allt är klart och ordnat. Jag skrev upp en massa papper på datan, kopierade över 200 papper i en affär, snyggade till schemat, planerade dagarna och möterna som vi ska ha.

Mycket att stå i som sagt men på kvällen kom belöningen då jag, Wendi, Scott, Jordy och Matt (Jordys kompis) var på resturang och åt en väldigt god middag.







Nu måste jag sova så jag kan ge 100% i morgon!
Fredrik Nygren

No comments: