Saturday, July 17, 2010

Sömnig!

I går somnade jag under mitt bloggande och jag är överaskad att jag
lyckades posta det.

Båda lagen har nu missat slutspel på grund av varsin förlust.

Tuneringen är uppbygd liknande Göteborgs cupen där bara det första
lagen i varje grupp går vidare. Men här är det bara 4 lag i Varje
grupp. Riktigt dåliga regler för en tunering som denna. Nu har i alla
fall båda lagen varsin match kvar innan vi åker hem i morgon bitti.

I går var jag nere i Boston och fick se en del downtown. En riktigt
vacker stad som påminner mycket om Europa med allt vatten och fina
hus. En lägenhet precis nere vid hamnen vore inte helt fel. Helt klart
min nya favorit stad i USA.

En annan trevlig sak med Boston är att min gamla spelare Jesper
Bidegård hat varit och tittat på våra matcher och pratat lite med
spelarna. Riktigt kul att se honom igen efter 2 år.

Fredrik Nygren

No comments: