Saturday, July 24, 2010

Raffe!

Det är ju inget direkt strålande väder just nu i Stockholm, så det ska bli skönt att få hoppa in i en ishall på Måndag morgon och snöra på sig skridskorna tillsammans med Raffe.

I dag träffades vi över en lunch i Stockholm City och planerade veckan lite lätt, det ska bli riktigt kul och utmanande att utföra en så bra camp som möjligt där alla spelare skall känna sig nöjda och belåtna efter veckan. Jag är övertygad om att jag och Raffe kommer att göra ett mycket bra jobb tillsammans. På Campen kommer vi även att få en del besök från Elitserien och NHL, det ska bli riktigt kul.

Nu har jag äntligen hittat en bil och i morgon bitti så åker jag till Helsingborg i Skåne för att köpa en Audi A4 som jag hittade på Blocket. Jag hoppas verkligen att det inte är något större fel på bilen nu som skulle hindra en affär.

Annars har jag börjat hitta till rätta igen i Sverige och tidsomställningen var inga som helst problem.

Fredrik Nygren

1 comment:

Annika said...

Oj förlåt, så smsar jag dig så sent så skulle du upp tidigt! :/ Sorry!