Sunday, July 11, 2010

Good Luck Puck!

På Måndag avslutas Nashville Predators rookie och prospect camp och med på campen fanns både Linus Klasen och Patrcik Cehlin. I dag hade jag ett ispass med Washington All Stars campen och mitt i min puck hink såg jag en puck som jg inte har tänkt på tidigare så jag valde att kalla den, Good Luck Puck. Jag passade över den till Humlan och sa kolla pucken och han såg ju direkt att det var en Nashville puck.

För att fira detta gick vi efter träningen på bio och såg så klart filmen Predators som var en ganska dålig film, men som ändå var ganska bra. Humlan var lite orlig att den skulle vara lite läskig men det var den ju inte i närheten av att vara.

I morgon har jag min sista träning med Washington All Stars för detta år och det är 97 och 96 som ska förberedas inför nästa helgs tunering i Boston som blir det sista vi gör tillsammans. Det kommer att kännas väldigt tomt nästa Söndag då det är slut. Hoppas att vi i alla fall kan få med oss några medaljer hem.

Fredrik Nygren

No comments: