Thursday, July 22, 2010

Bil Sökes!

Riktigt skönt när jag vaknade vid 11 tiden i morse och insåg att jag hade sovit i nästan 12 timmar utan att vakna upp en enda gång. Så i dag tog jag första klivet in i mitt nygamla liv i Sverige igen, det började med en lunch i stan med Camilla, Micke och familjen Weiss som har varit här några dagar och hälsat på Nylander familjen. Vi åt en god lunch och gick runt några timmar i stan, Stockholm är verkligen en lugn och skön stad på sommaren utan någon hets eller stress.

Senare kom Peter Blom och hämtade mig för att gemensamt åka till Nyköping och titta på en hockey match där 3 av mina spelare i Täby 97 deltog. Det var en camp som pågår där just nu och på kvällarna spelar dom matcher mellan lagen och i ena laget spelade Andreas och Gustav mot Max i det andra laget. En rolig och underhållande match där Andreas och Gustav bjöd på riktigt fint klapp klapp spel under vissa perioder.

I morgon så måste jag börja leta efter en bil, är det någon som säljer eller känner någon som säljer bilar till bra priser så skulle jag uppsakatta om ni hörde av er till mig. Söker främst en Audi A4 från helst 03 eller 04.

Tack,
Fredrik Nygren

No comments: