Sunday, July 25, 2010

Helsingborg tur och retur!

I morgon drar Hockey Gear camp igång och det känns riktigt kul att ha sin egen camp på hemmaplan igen. Jag kommer att vara på Ritorp 07.30 i morgon bitti och jag kör dit i min nya bil som jag var och hämtade i Helsingborg i dag. Det vart en Audi A4 och jag känner mig nöjd med köpet även om jag var tvungen att resa i totalt 8 timmar för att hämta den. Jag var riktigt trött på vägen hem när jag körde genom det regninga vädret.

Jag har under dagen pratat med en massa personer om veckans camp och redan i morgon får vi Elitseriebesök på isen då blandannat Patrick Cehlin och John Norman kommer och kör, så det ska bli riktigt kul. Jag har även pratat med Raffe och han var riktigt taggad på att slippa sitt naliga jobb för en vecka och kunna fokusera till 100 på hockeyn.

Jag ska även köra in mitt nya material från RBK i morgon, jag har redan hunnit värma de nya 11K skridskorna och jag kan säga att dom känns riktigt bra.

Vi ses på Ritorp,
Fredrik Nygren

No comments: