Wednesday, February 10, 2010

Inget glatt humör!


Inte mycket att informera om dessa dagar. I dag såg jag fram emot att äntligen få träffa spelarna i lagen igen och få komma igång med träningen. Men till min stora förvåning så är hallen (Rockville) stängd och öppnar igen på fredag. Som tur är har Laurel öppet där vi tränar Onsdag och Torsdag, men ett nytt snöoväder började i kväll och ska tydligen fortsätta under hela natten och morgondagen. Detta skulle leda till lika mycket snö som sist vilket i sin tur ledde till att vi blev insnöade, så stämmer detta så kan det bli träningsfritt hela veckan mot min stora vilja.


Jag brukar gilla snö, men detta blir ju för mycket och riktigt retsamt när folk inte plogar vilket leder till att man behöver ställa in skola och fritidsaktiviteter. Det skulle inte vara några som helst problem att ta sig till skolan eller hockeyn om det fanns fler plogar där ute på gatorna.


Detta tär på mitt humör!
Fredrik Nygren

No comments: