Monday, February 15, 2010

Hej Hej!

Jag känner mig som en usel människa, en helg helg utan något bloggande. Men det har helt enkelt inte blivit av, det ar varit så mycket annat och så har det blivit sena kvällar. Men tro inte att jag har tappat gnistan bara för det, tvärtom nu ska jag kompensera er med en grym blogg vecka. Så nu har ni något att se fram emot när ni dricker erat morgon kaffe eller chocklad hemma i stugorna.

En helt underbar vecka väntar oss även OS mässigt då hockeyn äntligen drar igång. Detta känns som århundradets OS, med riktigt stjärnspäckade lag. Det hade varit oerhört kul om Sundin hade fortsatt en säsong till och vi hade fått sett honom med Foppa. Men nu börjar den nya generationen smyga sig in och det är bra.

Jag har även bokat flygbiljett hem till Sverige i våren och jag kommer hem den 13 Aprill och stannar till slutet av Maj. Sen åker jag tillbaks till USA och jobbar här i Juni och Juli.

Nej, nu är det dags átt tänka på refrängen då jag ska ha en Powerskating lektion i morgon bitti.

Jag älskar er alla!
Fredrik Nygren

No comments: