Saturday, December 20, 2008

Ytterligare ett kalas!


I dag hittade jag en grym affär med riktigt bra priser på kläder, köpte ett par kostym byxor från Ben Sherman, som i vanliga fall kostade 99 dollar men nu 30.
Sen vart det en lunch på Panera och så köpte jag en present till Steffie som fyllde 5 år i dag.

Vi firade henne med en god middag och en riktigt god princess tårta som Camilla hade köpt på Ikea. Vi var många som firade hennes 5e födelsedag. Camilla och alla barn, Camillas syster Charlotte som landade i DC i dag, Bobby, Pam och Kimmy.

Steffie fick många fina presenter och verkade gilla min kudde jag hade köpt till henne som var format till ett S.

Vi spelade även Catch som är ett frågesport spel. Tjej laget vann 3 av 3 möjliga matcher. Bob sa att han ville byta lag, så efteråt satte Jackie 2 toffsar i hans hår.

Även jag fick någonting rosa i mitt hår, och Camilla tyckte det var den perfekta Blogg bilden för ikväll!

I morgon väntar 2 riktigt TUFFA matcher med båda lagen, då Little Caps står för motståndet!

Hårt jobb Boys!
Fredrik Nygren

No comments: