Monday, December 15, 2008

A christmas story!


På söndagen vart det en krock mellan 96 och 97 matcherna.
Jag coachde då 97orna som spelade Leauge game i dag, vi började ovanligt segt och låg under med 1-0 efter första perioden, men sen kom vi i gång och vann med 4-1.

96orna förlorade i dag sin match med 5-2 mot samma lag som vi slog med 6-3 i går, tyvärr missade jag som sagt matchen men såg delar av den på video.

Sedan bar vi oss i väg tillbaka till maryland, jag sov nästan hela resan. Sen träffade jag Micke en stund som var nöjd efter gårdagens match.

Annars en lugn dag.

Tittade på kvällen på en gammal film "A christmas story" som var helt ok.

Nu är det dags att sova, i morgon börjar min sista vecka här innan det är dags att åka hem till sverige för jul semester.

Sov gott!
Fredrik Nygren

1 comment:

Anonymous said...

schyst foto ;)