Tuesday, December 23, 2008

Sweden!

En lång flygresa senare har jag landat i Sverige för min jul semester. Känns bra men konstigt, saknar mycket i USA. Men jag är snart tilbaka igen.

Flyget mellen DC och London tog bara drygt 6 timmar och jag sov 2 av dessa. Men sen vart det tråkig väntetid i London i 4a timmar, tur att dom hade Starbucks där.
Flyget från London till Stockholm gick väldigt fort och jag sov nästan hela vägen.

Sen bjöd mamma på korvstroganoff med ris som smakade bra, sedan vart det lite inslagning av julklappar.

Nu är jag är jätte trött och försöker ställa om tiden till svensk tid, så jag måste hålla mig vaken en stund till.

I morgon är det julafton och jag hoppas alla får en bra jul!

God Jul!
Fredrikk Nygren

1 comment:

Anonymous said...

detsamma . god jul på dig !!!