Wednesday, December 17, 2008

Lesson!

I dag spenderade jag mycket tid i en bil.

En ny julklapp och en lunch på Subway innan det var dags att ha lektion med Thomas. I dag jobbade vi med skridskor med mycket grunder och frekvens.
Han jobbade riktigt hårt och gjorde stora framsteg under den dryga timmen vi tränade. Han ger aldrig upp och vill försöka om och om igen om han inte klarar något första gången. Det kallar jag talang, när det är som jobbigast är det viktigt att jobba och försöka igen.

Sen avslutade vi med en liten skott tävling.

Sedan vart det en soppa på Panera innan jag åkte hem igen och planerade träningen.

Träningen gick bra men många spelare saknades. Vi möter little Caps i helgen som är riktigt duktiga i båda ålderskullarna. 96 laget leder våran serie.
Så jag hoppas att de spelare som saknades i dag dyker upp så fort som möjligt.
Vi avslutade med lite tacklingsövningar som gick bra.

På vägen hem köpte jag en burgare till en sen middag.

Nu är jag hemma igen och ska sova.
Fredrik Nygren

No comments: