Friday, December 12, 2008

Ett nytt kalas!


I dag hade jag en ny lektion med 44 åringen på is och det gick bra, han gjorde stora framsteg och kämpade på.

Efter detta gav jag mig hem för att planera träningen och äta lite lunch. 97orna var först ut i dag och träningen gick bra, tyckte dock att dom inte gjorde sitt bästa i alla situationer så detta rättades till med lite hård skridskoåkning.

Sen hade 96orna lagfoto som jag hoppas jag kan visa här i morgon. Efter detta tränade vi i 20 minuter för att sedan spela intern match mot 95orna. Dett var ingen rolig historia, dom körde över oss. Men det var nyttigt att få se hur fort det kan gå och många spelare jobbade hårdare än de gör i vanliga fall.

Efter en lång kväll vart det ett sent födeslekalas för Jackie som fyllde 8 år i dag. Lasagne och tårta, sen spelade jag och Jackie ett nytt spel som hon fick.

I morgon är det fredag igen, men denna gången är den inte hockeyfri. Jag ska träna med 98orna så det ska bli roligt.

Vi hörs i morgon!
Fredrik Nygren

No comments: