Wednesday, June 17, 2009

Uppsala!


I morse vaknade jag upp 6.00 igen för lite is i Uppsala.

I dag fick vi ihop 10 spelare och en målvakt som under 2 timmar jobbade på bra. Vi jobbade mycket med teknik och olika situationer som kan dyka upp i matcher, där det gäller att besitta goda tekniska egenskaper.

Det är många av mina gamla adepter som var med i dag och det är spännande att se hur mycket de har utvecklats och växt under en säsong. Följer man en spelare eller person på nära håll så märker man sällan om denne utvecklas, växer eller puberterar snabbt då det sker under en längre period. Men har man varit borta och sedan träffar en person efter ett år så ser man stor skillnad.

Efter isen åt vi lunch tillsammans för att sedan bege oss hem igen.

På eftermiddagen så tog Linus med mig ut på en cykeltur eftersom han hade fått sin nya supercykel i dag. Vi var ute och cyklade i 2 timmar och var blandannat och hälsade på min mamma som bjöd på en god middag.

Jag har märkt att man får väldigt ont i rumpan av att cykla.

Cykla Lungt!
Fredrik Nygren

No comments: