Sunday, June 21, 2009

Lång helg!

Då var man tillbaks hemma igen efter en lång och härlig helg som började med en midsommarafton i Tyresö och Lilla Essingen.

På lördagen så borde jag vaknat upp trött och sliten, men jag mådde bra och gick ut och sprang 3km och fick lite extra energi. Efter en ducsh och frukost tog jag bilen ut till familjen Nylander där hela familjen njöt av sommaren och grabbarna tränade i gymmet. Vi åt en god lunch och pratade om allt möjligt. Vädret var kanon hela helgen så vi spenderade även lite tid nere vid bryggan.

På kvällen åt vi gott och spelade sällskapsspel som gick ut på att gissa rätt ord genom att förklara det, Micke och Camilla vann mot mig och Carro men det var riktigt jämnt och vi kunde lika gärna vunnit. Oskar och Charlotte hade det lite svårare men kämpade på bra. Sedan vart det sent och dags att sova.

I morse vaknade jag av att Ella och Steffie väckte mig och det var bara att stiga upp. Jag tränade i gymmet för att sedan äta frukost. Resten av förmiddagen spenderade vi på bryggan och Alex badade i det kalla vattnet. Sen åt vi lite lunch och njöt av det underbara vädret innan det var dags för mig att åka hem.


Det har varit en riktigt rolig och trevlig helg!

Fredrik Nygren

No comments: