Thursday, June 4, 2009

Semester!

Nu är jag ledig från hockeyn helt och det känns skönt att koppla bort det för en tid, även om man känner saknad. Därför passade jag på i dag att träffa lite vänner.

En lunch med Linus och Emma på en ny öppnad Kina resturang här i Huddinge, jag åt en pasta Carbonara som inte alls var god. Efter att ha ätit Carbonara på Vapiano så hamnar ju denna i skuggan. Sedan mötte jag Jonas och vi tog en fika och pratade mycket hockey, man får höra så mycket saker som har hänt i hockeyvärlden bara på ett år.

På kvällen var jag och Humlan på Olearys och åt en middag och pratade också mycket hockey.
Så även om jag är ledig från hockeyn så pratas det en hel del.

Är fortfarande riktigt trött efter resan, men ska försöka gå och lägga mig snart så jag kommer in i det rätta dygnet.

Er,
Fredrik Nygren

No comments: