Wednesday, June 3, 2009

Back in town!


Är så trött nu, har inte sovit mer än 1-2 timmar på planer och har varit vaken hela dagen. Men jag har fått mycket gjort. Det började inget vidare med en armbågande och sparkande unge brevid mig på planet, så varje gång man somnade in så var han där och högg. Nästa flight vart inte så mycket bättre, en kille i 25års åldern satt mellan mig och sin flickvän. Han somnade snabbt och började dregla i sömnen, stora droppar föll från hans mun ner på sin tröja. Otrevligt!

Sedan kom mamma och hämtade mig på Arlanda och vi åkte hem och mötte bröderna och brorsdöttrarna, jag hade lite presenter till alla så dom vart glada. Vi hade en god middag som mamma hade lagat.

Efter detta åkte jag och tvättade, tankade, fyllde luft, kollade oljan och städade min bil som har stått i snart ett år. Men den funkade bra och efter en tvätt såg den nästan ny ut. När det sedan var dags att bege sig tillbaka till sin lägenhet för första gången sen Augusti så bar jag alla väskor upp i en fas, detta vägde totalt 65 kilo. Nu har jag därför ont i ryggen, men jag hoppas att det går över i morgon.

Nu är det dags för en dusch och sedan sängen, hoppas jag somnar snabbt.

Hälsningar,
Fredrik Nygren

3 comments:

Din gamla granne said...

välkommen hem!!!!!

Anonymous said...

Kul att du är hemma, hör av dig.
Kingen

Fam Ström said...

Välkommen hem vi ses på campen!!