Thursday, June 11, 2009

Barnvakt!


I dag fick jag hämta upp mina kära brorsdöttrar från dagis och passa dom ett par timmar på eftermiddagen. Det var väldigt roligt då jag inte har haft chans att träffa dom så mycket som jag velat när jag har varit i USA.
Jag hämtade dom halv fyra och vi åkte hem till dom. Vi läste bok, lekte, åt glass och tittade på film. Efter ett par timmar kom Sandra hem och vi handlade pizza och satt ute i det fina vädret och åt. Alla åt utom Nadja som inte ville ha pizza, så hon åt inget. Sen lekte Leiah och Nadja på tomten en stund.


Senare på kvällen kom Robert hem från London, och efter ett tag åkte jag hem.

Det vart en lång men mycket trevlig dag.


Sov gott!
Fredrik Nygren

2 comments:

Anonymous said...

Haha glass sade du ingenting om!! Var det därför hon inte ville ha någon pizza ;-) jag fick för mig att du tog några snygga kort på din ödmjuka snygga svägerska oxå..!

"Quiet.. I'll kill you..!" "Vem kastade den?" Hoppas du får sällskap i Borlänge. Kram och tack än en gång

S

Anonymous said...

Ps Galloway är klar för Djurgården..!