Saturday, August 30, 2008

Världens bästa mamma!


Lång sovmorgon följdes upp av en 3x20 match mellan Huddinge och Helsingfors.

5-0 till hemma laget mot ett blekt finskt lag, Huddinge spelade bra och hade långa perioder med fint spel i annfallszon, dock borde man gjort ett par mål till. Matchen förstördes även lite av alla utvisningar, kändes som att det satt någon i utvisningsbåset hela matchen, men riktigt så illa var det inte. Matchens höjdpunkt var Brommas slagskott i krysset!

I 3e perioden fick jag sällskap av Tärnan och Macke på läktarn som båda gick av pga lättare skador.


Efter matchen kom jag hem och då slet min kära mor för fullt i min lägenhet. Hon städade och plockade undan, 4a timmar var hon här och jobbade på sin lediga dag.

Jag hann och hjälpa till lite i alla fall, nu på kvällskvisten vart det en pizza med Hardy, och snart blir det väl en liten utgång.


I morgon blir det tennis och hockey!


See ya!


2 comments:

Anonymous said...

a vilket jädra skott av bromma asså !
imorrn blir det tennis faan va kul :D

Anonymous said...

Väsby94- arlanda94 12-3