Wednesday, August 20, 2008

Då var man igång!



Jag tänkte försöka hålla alla som är intresserade av mitt äventyr i USA uppdaterade genom en enkel blogg. Inspirationen fick jag av William Wallén som även han skall till USA, däremot är han lite mer ambitiös och skriver på Engelska.


Jag hoppas att jag ska hinna skriva mycket om hockeylivet i USA.


Jag är fortfarande hemma i Sverige, men ger mig av om ca 2 veckor, beroende på hur länge Ambasaden tar på sig att göra klart mitt visum, i morgon skall jag ditt.


Just nu är det mycket att ta hand om här hemma, lägenheten skall hyras ut så jag har en del saker att packa. Sen skall jag träna Väsbys 94or Torsdag till Söndag, samt att jag har en spelare som jag tränar med individuellt.




Igår vart jag även intervjuad av Mitt i (Lokaltidningen i Stockholm) angående mitt jobb i USA, dom kom ut till Nacka ishall på morgonen där jag var på isen tillsammans med Nyllet och hans söner.


Med på isen var även Murray, Enroth och Robban Nilsson.


Intervjun gick bra hoppas jag, resultatet ser jag nästa vecka i tidningen.




Det får räcka för idag!




På återseende!




1 comment:

Sandrita said...

Hej gullesvågern! Jag att skrivit ett jättelångt inlägg men det fösvann :o(

En toksnygg blogg med en toksnygg kille! Du kommer att bli farlig i staterna! Vi kommer att sakna dig och hoppas att du får jullov!!

Pussar o kramar från svägerska, storebror o två monsterprinsessor