Monday, August 25, 2008

Öppet till 21.00?


Vilken sovmorgon det vart idag, vågar knappt berätta när jag gick upp.
Men efter 10 och innan 11 i alla fall.
Lyckades sedan fylla ytterligare en flyttkartong, är nu upp i 9st.

Sen en sen lunch med Klasen, var ett tag sen vi sågs nu så det var trevligt att se honom igen.
Han tränar 2-3 pass om dagen nu, och ville som vanligt ha lite extra is utöver det. Jag är övertygad om att det är hans år i år. Tillsammans med Dick kommer dom att utgöra 2 av seriens största profiler.

Efter det bar det av till Emil och lite teknik träning, han var som vanligt väldigt ambitiös och träningsvillig.

Förutom Linus och Emil har det varit ovanligt lite hockey idag, ska kolla om Huddinges 94or har någon match snart, med 1km till hallen så känns det bekvämt att ta en sväng dit och se bra 94a hockey! Har redan hunnit se dom 2 matcher i år och varit med och latjat lite på ett ispass, dom ser som vanligt riktigt bra ut. Tärnan en framtida Lidas?

För en timme sen hade jag tänkt att gå ner till ICA och hyra en film och handla något gott att äta till middag.

ICA Kvarnen har alltid stängt 20.00, men sist jag var där läste jag en lapp på dörren att det var ändrat till 21.00. Så det var perfekt, men väl där så stod det på samma lapp f.r.o.m 1/9 öppet till 21.00. Men det hade jag missat, men va gör väl de tänkte jag och vandrarde hem igen.

Efterssom lunchen vart sen så vart även middagen sen, istället för något gott från ICA vart det en fryst matlåda med ris och korvstroganoff, en kopp te med honung och mjölk till efterrätt. Nu ska jag ringa några samtal, sen försöka packa lite mer.

Kollade förövrigt flygbilljetter idag, dom billigaste ligger på 8000:- enkel till DC. Tror dom kostade 6000:- tur och retur i våras när jag var där, sjukt att det är billigare tur och retur.
Men men, det är klubben som betalar.

Livet pågår här och nu!

Fredrik Nygren






1 comment:

Anonymous said...

Tjaa fredde !
Det är ju du som är den nye verner persson !