Tuesday, November 22, 2011

Blicka framåt!

Jag tror att jag har bestämt mig nu, jag ska i alla fall försöka att se ljusare på allt som sker och känna efter om det inte finns något positivt även i det negativa.

Jag ska le och skratta oftare och låta vattnet rinna av mig lättare. Jag ska koppla bort och lyssna mindre på alla åsikter till höger och vänster, jag ska stå starkare och jobba hårdare efter det jag tror på. Jag ska återigen dela med mig mer av min energi till de människor som behöver den mest och inte låta energislukare äta upp mig. Negativa trender är till för att brytas och jag har bestämt mig för att vända alla negativa trender som har funnits i mitt liv den senaste tiden.

Båten ska återigen segla framåt och det ska spegla både mitt liv som tränare och privatperson, jag ska även bli bättre på att skilja dessa två åt. Jag ska värna mer om de människor jag bryr mig om, och är dom lyckliga så är jag lycklig.

Jag står på en strand och drar ett streck i sanden runtomkring mig. Det är kväll och solen håller precis på att gå ner, vinden blåser i mitt hår och skapar vågor i vattnet. Jag känner en frisk vind i ansiktet och en känsla av styrka inombords. I morgon kommer en ny gryning och ett nytt hopp där jag är den jag är och tror på det jag gör.

Tack för en riktigt bra dag,
Fredrik Nygren

1 comment:

martin eisele said...

tack själv, nästa dag blir en ännu bättre dag då en positiv attityd ger positivt reslutat.
M