Monday, March 9, 2009

Soppa och bröd!

I dag var jag lite trött efter den sena kvällen hos Nylanders i går, så vi tog en lugn morgon med lite återhämtning.

Sedan tog jag med far till Panera och introducerade honom för mitt favorit lunch ställe. Men det hamnade dock 3a på hans lista efter de 2 andra vi har varit på men han gillade sin lök soppa.

Efter lunchen åkte vi till matchen tillsammans med Micke som vilade sin rygg i dag.
Det var en bra och underhållande match som bjöd på det mesta.

Pittsburgh lyckades dock vinna på straffläggning och Caps förlorade för 4e gången på rad och alla dessa 4 matcher har varit på hemmaplan.

På kvällen åt vi en pizza framför tvn och jag tittade på 10.000bc som var helt ok.

Vädret har förövrigt varit kanon de senasre dagarna och det påminner nästan om svensk sommar!

Nu ska jag sova!
Fredrik Nygren

No comments: