Friday, March 27, 2009

Rygg besvär!

I dag hade jag en lektion som gick bra.
Thomas som är född 98 jobbade på hårt och målinriktat och vi tränade teknik i början för att sedan gå över på mer forwards anpassade övningar med, finter, vändingar och skott.

Efter detta åt jag lunch på PG Chang, den goda kina krogen som är i en klass för sig.

Jag såg även en ny film i dag, Knowing som är en thriller med Nicholas Cage. Den handlar om nummer som alla har en samhörighet med världs katastrofer. Spännande och läskig film.

På kvällen hade Wendi lagat en god fisk till middag som vi alla avnjöt här hemma.

Jag har även fått ont i ryggen, vet ej varför men det gör mycket ont emellanåt. Armbågen är det ingen fara med sen i Måndags.

Vi ses!
Fredrik Nygren

1 comment:

Anonymous said...

tjenare fredde
humlan här tänkte bara kolla när du kommer hem måste ju beställa ballonger och sånt ;)
sen undrar jag om du har challe berglunds nummer skulle behöva få tag i honom du kan ju lämna ett meddelande på facebook sitter på jobbet just nu och har inte tillgång tillden sidan men det har jag ikväll hare fint