Wednesday, March 4, 2009

Deadline!

I morgon stänger Deadline för Trades i NHL och det ska bli intressant att se vad som händer. Mest intressant blir det att se vad som händer för Micke.

Jag åt Thailändskt till lunch i dag, det smakade bra men var starkare än jag hade räknat med.

Ny är det klart att jag stannar även nästa år i Team Maryland och kommer fortsätta med Peewee lagen. Så jag lämnar tyvärr 96 laget och fortsätter med 97 och tar över 98. Det ska bli kul och utmanande att fortsätta med 97 och få ett nytt lag i 98.
Men det känns väldigt sorgligt att lämna 96 som jag hade träning med i kväll.

På Torsdag kommer pappa och hälsar på mig här i USA, första besöket sen jag kom hit, så det ska bli kul med en gäst!

Nu är det dags att sova igen!
Fredrik Nygren

3 comments:

Anonymous said...

Hello brother in law! Sitter här på bussen som vanligt och läser din blogg!
Tycker att folk är dåliga (inkl mig) på att skriva kommentarer! Det är så kul att läsa om vad du har för dig!
Vad kul för dig att få besök!
Hur länge stannar han? Bra att du stannar ett år till så vi har chanser kvar att besöka dig.
Grattis till slutspelet oxå! Vilken otur att möta segraren redan i finalen..
Imorgon sticker vi till fjällen! Då ska tjejerna få pröva skidor för första gången. - o titto! Säger Nadja (skridskor) hon har oxa fatt ett par nu. Sa nasta gang far du trana med henne med.



Kramar S

Anonymous said...

Grattis till nytt kontrakt coach! Tror du gör helt rätt som stannar ett år.
Nadja har som sagt haft sitt första ispass och det var svårt att avgöra om hon gjorde några större framsteg. Hon hängde som en säck potatis när vi började liksom när vi slutade. Men hon tyckte det var kul...
Roligt att farsgubben kommer över - då får du ta med honom på lite kalas i College Park och kanske passa på med lite sightseeing down town..
Kram

Anonymous said...

Hej Hej,

Ja mer kommentarer vore kul!

Så ni har köpt ett oar skridskor till Nadja också? Va kul!
Då kanske Robert fick ett par nya också?

Hur går det för Leiah? Har hon åkt något mer?

Kramar