Friday, March 20, 2009

Silver Fang!


Detta inlägg får ses som en hyllning till den bästa tecknade serien någonsin!
Redan som liten såg jag den för första gången och på senare år har jag sett den igen flera gånger.
Jag satt och surfade runt på internet på kvällen och hittade lite bilder från serien och var tvungen att nämna den.

I kväll spelade Caps och jag tittade så klart tillsammans med Camilla, Alex och Wiwi.
Micke gjorde ett mål och det var kul för honom, det var han värd.
Caps vann med 5-2 över Tampa Bay och spelade en bra match, Ovechkin gjorde sitt 50e mål för säsongen och firade med en något ovanlig målgest. Ingen höjdare faktiskt, men målet var snyggt!

I morgon har jag en lektion klockan 11 på förmiddagen.

Sov gott!
Fredrik Nygren

1 comment:

Anonymous said...

Grattis på namnsdagen Älskade sonen! Massor av Kramar