Tuesday, March 3, 2009

Alex 11!


I dag fyllde Alex 11 år och det firades med kalas hemma hos familjen Nylander.
Åt en god köttfärslimpa med potais och tårta till efterätt, sen fick han mycket paket och från mig ett X-box spel.

Jag minns när jag fyllde 11 år och jag fick en ny hjälm med visir i stället för galler och nya axelskydd som jag använde till jag var 24 år. Jag spelade även match den dagen och har för mig att jag gjorde ett mål. Måste ha varit ett skott från blå då jag var back i den åldern.

Efter kalaset tittade jag, Micke och Camilla på "Solen i ögonen" filmen med Lars Winnerbäck. Dom har som många andra fassnat för "Om du lämnade mig nu" med Miss Li och den är faktiskt lika bra varje gång man hör den.

Nu är det dags att sova och vila upp sig för veckans träningar!

Sov gott!
Fredrik Nygren

No comments: