Tuesday, February 17, 2009

Underbar Serie!

I dag fick jag sova ut efter den förlorade sömnen i Long Island.

Sedan begav jag mig till Rockville för en lektion och sedan en sedvanlig lunch på Panera.

Efter detta tittade jag i lite affärer och köpte en cd.

Hemma igen fortsatte jag titta på en komedi dokumentär som handlar om ett Peewee hockeylag i canada. Serien heter "The Tournament" och är riktigt bra.
Serien handlar om föräldrar barn och ledare kring hockeylaget och det påminner så mycket om verkligheten. Huvudrollen är pappan till stjärnan i laget och är fast besluten om att hans son kommer spela i NHL och hamna i Hall off Fame!

Jag har sett alla dessa karaktärer i verkligheten och det är det som gör serien så himla bra.

Rekomenderas starkt!

I morgon är det träning med lagen igen!
Fredrik Nygren

No comments: