Thursday, February 26, 2009

Böter!

Det vart faktiskt lite styrketräning i morse, 3 set på mage, bröst och armar. Sedan lite jobba framför datan.

Till lunch vart det lagom att bege sig till Panera för en lunch med Jason, efter detta handlade jag lite hygiensartiklar på the market.

Jag hade lektion 2.30 med en spelare från 97 laget som har varit sjuk ett tag. Han kom igång snabbt och vi jobbade mest med teknik och hans skott.

Sen hem för att uppdatera Ipoden med lite sköna låtar.

På kvällen hade jag träning med 97 och vi jobbade med teknik och spel hela passet, nu är det bara en träning kvar innan slutspelet och spelarna börjar se laddade ut. Första matchen är på Fredag eftermiddag mot Hersey Bears.

Jag fick även min första trafik böter i dag på 40 dollar som kom i brevlådan, dom hade fottat min bil när jag körde 42 på 30 väg. Surt sa räven!

Nu är det dags för sängen eller en film, har inte bestämt än.
Fredrik Nygren

No comments: