Friday, February 6, 2009

På Torsdag!

I dag kom städerskan så jag vaknade av damsugaren på övre våningen, hon brukar annars komma på fredagar. Jag fick därför tvinga mig upp och bege mig till Panera för brunch en kaffe och lite träningsplanering.

För dahens träning hade jag kommit på en ny övning som skulle visa säg bli en höjdare. Den innehöll tävlings moment, kamp, fart, teknik, backchecking och målskytte. Den låter rätt krånglig, men den var enkel och tuff.

Den fick båda lagen börja med och den satte standard för dagens träningar som var hårda och intensiva.

Sedan hem till Micke som kom hem strax efter 11 efter en förlust mot LA Kings med 5-4.

Vi tittade en stund på Slapshot som gick på TV innan det vart dags att åka hem vid 12.

Nu blir det sängen!
Fredrik Nygren

2 comments:

Anonymous said...

Har du fått vip-kort på Panera ännu? :)
Kram

Fredrik Nygren said...

Nej inte än, men jobbar på det!
Lite bussiga borde dom kunna va nr man spenderar 8 dollar där varje dag.