Saturday, February 21, 2009

Inget Snus!

En brunch på Panera som smakade bra som vanligt!
Har varit duktigt de 2 senaste dagarna, efter 12 års snusande så har jag börjat skära ner kraftigt på detta.

I går Torsdag tog jag inte en snus på hela dagen. I dag Fredag vart det en på kvällen.

Så på 2 dagar bara 1, det är rekord.

Jag städade mitt rum i dag, vart fint med lite ordning och reda på alla saker och kläder.

På kvällen vart det Caps-Colorado, där Caps svarade för sin sämsta match för säsongen och förlorade med 4-1. Tyvärr spelade ingen bra men Micke får ofta lida för mycket, så han vart bänkad i 3e perioden.

Nicklas svarade för dagens ända mål genom stolpe in.

Sen såg jag Micke och Alex en film på kvällen, som tyvärr var riktigt dålig.

I morgon 96 match.
Fredrik Nygren

No comments: