Tuesday, February 3, 2009

Mall Cop!


Måndag igen, veckorna rullar på i ett oerhört tempo, ja nästan för fort.

I dag var jag ledig från ishockeyn och tillbringade min dag med en sovmorgon och lunch på panera. Jag var även förbi Rockville och hämtade min nya Crosby tröja från Winter classic förra säsongen. Riktigt snygg faktiskt!
Eller den är rättare sagt så där ful så att den blir snygg, lite speciell färg på en hockey tröja.

På kvällen var jag och Marcus på bio och såg Mall Cop som var rolig. Handlar om en misslyckad polis som jobbar som säkerhets vakt på ett varuhus. Men plötsligt hamnar han i ett stort rån och förvandlas nästan till John Mclane i Die Hard.
En bra och underhållande komedi.

Snart blir det dags att sova igen!

I bland får man något på hjärnan och då påminner plötsligt allt man gör eller allt man ser om detta!

Good morning!
Fredrik Nygren

No comments: