Friday, February 27, 2009

Inget slutspel för DIF, men för TM!


Så vart det då klart att DIF missade slutspel efter ytterligare en förlust och denna gång mot jumbon SSK. Tråkigt men sant, dock känns det lättande att slippa kvalserien då endast tanken på att åka ur elitserien gav kalla kårar.

Jag följde matchen på Panera öven en god lunch med soppa och macka som vanligt. Jag undrar hur länge jag tycker det är gott att äta där varje dag. Måste ju ändå finnas någon gräns när man tröttnar på samma mat. Men inte än så länge.

Jag hade även träning i dag med båda lagen.

I morgon åker jag till slutspelet med 97orna och vi spelar första matchen 3.30, vi får se om jag kan skriva till er i morgon kväll eller på lördag. Jag hoppas det så ni är uppdaterade med resultaten.

Nu kör vi!
Fredrik Nygren

2 comments:

Anonymous said...

Hej svågern!! Hoppas att solen skiner på dig för det gör den här!!
Håller tummarna jättehårt inför ert slutspel. Vad synd att DIF inte fick kvala mot AIK! AIK har ju redan borjat salja biljetter till nasta AIK-DIFmatch. Det får väl bli till hösten då!

Hur mår stackars Ovis (som Inga kallar honom) efter overfallet? Laskigt. Vad fick atlantaspelaren for straff?


Trevlig helg och lycka till nu!!!!


Kram S

Anonymous said...

Sandra,

Jag mår fint och aik kommer "tyvärr" inte att klara kvalet!

vet ej Atlanta spelarens straff.

Saknar er.