Thursday, January 22, 2009

Sjuk!


Kallt och tråkigt väder har gjort mig sjuk och förkyld igen.
Så därför besökte jag doktorn i USA för första gången, 110 dollar fattigare och med en nyinköpt medicin så hoppas jag dock att bli frisk inom en snar framtid.

Detta hindrade mig dock inte från att äta lunch med Jason och sedan på kvällen hålla i 96 träningen. Det gick rätt bra och vi körde på rätt hårt vissa stunder.

Annars vart det mycket vila i dag då jag som snabbt som möjligt försöker bli frisk igen.

Jag hade även en ny mössa på isen i dag som ser ut som en hockeyhjälm. Då USA Hockey har som lag att alla tränare måste ha hjälm på isen. Men detta är jag absolut inte nöjd med så en hjälm liknande mössa får duga. Det ända problemet med denna mössa är dock att det är en Boston mössa och det gillade inte spelarna i laget så mycket!

Tack och hej!
Fredrik Nygren

3 comments:

Thomas Ahlerup said...

Tjenare F, också sjuk. Tänk på att om du förmodligen får ersättning om du är sjuk utomlands antingen via din hemförsäkring eller via försäkringskassan. Kolla upp det. Krya på dig! T

Anonymous said...

Tjaa fredde !!
din mössa verkar ju vara iskall :)
kan man få se en bild kanske ? :)

Anonymous said...

Skit i hjälmen fredde gå mot strömmen!