Wednesday, January 21, 2009

President!

En dag som denna säger alla!

En dag då USA fick en ny president och jag lever så nära allt som händer.
Alla verkar så lyckliga och glada då de hoppas på en ljusare framtid, men jag undrar om det var likadant när Bush vart president.

Jag tror att det är en väldigt svår uppgift att vara president och göra alla till lags, det är rent sagt omöjligt. Så jag tror så småningom att folk kommer bli missnöjda även denna gång.

Jag har sett 10 minuter på tv från DC där 1-2 miljoner människor hade samlats för att fira den nya presidenten, det är allt!

Jag har inte stött på någon större trafik än heller, hoppas jag slipper det även i morgon.

Hockeymässigt var det dock desto mer att göra i dag då jag hade 3 lektioner på morgonen och träning med lagen på kvällen.
Jag har även blivit förkyld igen, så jag känner mig trött och sliten!

Sov gott!
Fredrik Nygren

No comments: