Thursday, January 8, 2009

Laurel!

I dag hade jag min första långa sovmorgon sen jag kom tillbaka till USA och jag känner mig utvilad igen.

Därför gick dagen rätt snabbt men jag hann med ett besök i Montgomery mall där jag även åt lunch.

Sedan bar det av till Laurel och träning med 96orna. Vi åkte skridskor i 40 minuter för att sedan jobba med klubbteknik i 20 min och smålagsspel i 20 min.

Jag tycker att det var en bra träning och spelarna jobbade på bra.

Sedan hem till Micke en stund för att sedan komma tillbaks hem.

Nu ska jag strax sova, ska titta en stund på Sundins comeback först!

See ya!
Fredrik Nygren

2 comments:

Anonymous said...

Hej Fredrik!

Vi han inte ses den här gången
men vi hoppas att vi ses i sommar om du är hemma ( sverige )

Ha det så bra

mvh
Fam Ström

Fredrik Nygren said...

Ja, det gör vi!

Grattis till guldet i GBG!