Monday, May 27, 2013

Hemmaplanen!

Hemma igen och det känns konstigt nog alltid skönt att komma hem oavsett om man har varit borta i en dag eller ett år. Nu var var jag borta i 5 dagar och kände en behaglig känsla i kroppen när jag landade på Arlanda.

Resan gick bra och det har verkligen varit en höjdare från början till slut. Vilka 2 lag och arenor skulle ni helst vilja se i NHL? Jag är säker på att minst hälften av er har svarat Boston eller New York. Jag fick chansen att se båda dessa mitt under ett pågående slutspel.

Flygplanet hem var inte helt fult och jag fick tre säten för mig själv som jag snabbt omvandlade till en säng. Trots vissa smärtor i ryggen så låg jag hel okej och kunde sova några timmar. Ikväll har jag kört träning med Täby boys som gjorde en grym fys och roligare is.

Sov gott,
Fredrik Nygren

No comments: