Sunday, July 26, 2009

En veckas semester!


En alternativ familjebild på far med barn och barnbarn!

Jag hoppas att alla mår bra i sommarvärmen och att ni har tid och ork att läsa min blogg emellanåt. Jag ska till hösten försöka att göra bloggen lite mer intressant och berätta lite mer detaljerat om träningar och matcher.


Jag åker tillbaka till Washington DC den 18e Augusti och börjar träna med lagen den 21a då vi inleder säsongen med en intenvsiv min camp. Det ska bli kul att träffa alla spelare igen, men sommaren har gått lite för väl fort.

I natt åker jag till Gotland med ett par vänner och får njuta av sol och bad i en vecka, sedan är det dags för hockey igen i Järfälla Ishall och deras 97 lag.


Men jag tar semester från bloggen en vecka nu, men det kan hända att det blir en liten uppdatering om jag får tag i en dator. Men hoppas inte på för mycket, men se till att ni också njuter av er ledighet.


Vi ses snart igen!
Fredrik Nygren

No comments: