Wednesday, July 22, 2009

u16 Elit!

Hej allesammans, jag är ledsen att jag inte är bättre på att uppdatera bloggen just nu. Men det händer nästan ingenting för tillfället. Jag har blivit lite sjuk så jag försöker krya på mig innan jag åker till Gotland Söndag natt. För det vore ingen höjdare att vara sjuk när det är dags för riktigt semester tillsammans med vänner.

Ishockeyn är lungt just nu förutom lite telefonsamtal med rykten och ideér i hockeyvärlden, men även detta är rätt lungt.

Jörgen Winborg som tränar Djurgårdens u16 ville ha med mig på deras uppstartsläger när dom drar igång säsongen på Hovet i Stockholm. De har just nu en sommartrupp på 30 spelare som ska bantas till 20 utespelare och 3 målvakter. Jörgen trodde dock på sitt lag och såg även SDE, Aik och FIK som 3 topplag då serien drar igång.

Nu är det dags att sova 21.00, så jag blir frisk så fort som möjligt!

God natt!
Fredrik Nygren

No comments: